poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Lophie

Chcę się wypowiedzieć na temat pewnego nieprzyjemnego incydentu na twitterze.. Otóż Liam napisał coś niemiłego do fanek, które zaczęły obrażać jego dziewczynę, Sophie Smith. Nie podoba mi się to, ale nie wiem co bym zrobiła na jego miejscu. Skoro jest z nią szczęśliwy, to dlaczego nie mogą być razem? Rozumiem, że niektóre Directioner tak jak ja są nieco zawiedzione, bo wolałyby aby Payne był z Danielle, jednak wyzywanie Sophie nic nie da. Przecież Liam nie zerwie z nią tylko dlatego, że my jej nie lubimy. Co przez to pokazujemy? Że nie liczy się dla nas jego szczęście. Najwidoczniej zakończył już rozdział swojego życia związany z Dan i należy to uszanować. Ja osobiście jestem zasmucona, ponieważ do końca wierzyłam że jeszcze będą razem, ale do Smith nic nie mam i cieszę się z ich związku, przynajmniej nasz Liaś nie jest samotny.. Proszę, jeśli ktokolwiek to czyta, odpuście Lophie. Nie bez powodu są razem. Uwielbiam Dan, ponieważ zawsze okazywała jak bardzo jej na nim zależy i lubiła jego fanki, jednak to już przeszłość. Dajmy Sophie szansę. Może okaże się, że nie jest taka zła za jaką ją uważamy? / Believe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz