poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Definitywny koniec Lanielle !

Wiadomo już, że rozpadł się związek Danielle i Liama. Jednak Ci, którzy kibicowali ich uczuciu i do końca wierzyli w to, że jeszcze będą razem, raczej stracą nadzieję na to że tą dwójkę kiedykolwiek połączy miłość. Dlaczego? Otóż.. Liam ma nową partnerkę.
W wywiadzie redaktor zapytał się chłopców, który członek One Direction jest największym flirciarzem. Odpowiedzieli:
- Ja nie, mam dziewczynę - Louis.
- I ja - dodał Liam.
- Ja też mam bardzo uroczą dziewczynę. - powiedział Zayn.
- Tak, mam. Siedzi właśnie tam, to trwa od niedawna.
Nową wybranką Payne'a jest jego koleżanka ze szkoły - Sophie Smith. No cóż, życzę powodzenia! Jakkolwiek by nie było, Liam nie bez powodu się z nią związał. Mimo iż miałam nadzieję że Lanielle będzie istniało, zależy mi na jego szczęściu i skoro kocha Sophie - niech będą razem. Oby tylko wszystko im się udało i aby Liam nie musiał cierpieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz