piątek, 6 września 2013

Koniec wakacji, czas obowiązków.

Kochani,
z tego co widzę licznie odwiedzacie mojego bloga za co jestem Wam niezmiernie wdzięczna.
Nie spodziewam się aż tak licznego grona odwiedzających z innych krajów, gdyż ja sama pochodzę z Polski. Jestem bardzo mile zaskoczona i chciałabym abyście dalej czytali moje posty, jednakże nie jestem w stanie jednocześnie uczyć się i go prowadzić, dlatego nie będę już tak często dodawała opowiadań. Wiadomo - skończyły się wakacje, kiedy siedziałam przed komputerem do późnych godzin nocnych i tworzyłam nowe bajki. Muszę wziąć się za naukę, aby kontynuować dobrą passę która towarzyszy mi od podstawówki. Wybaczcie mi więc, jeśli czasem nie dodam nowego rozdziału bądź imagina. Postaram się jedno większe opowiadanie i dwa małe imaginy na dzień. To wszystko co chciałam powiedzieć, pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim powodzenia w nowym roku szkolnym.
Nelly / Believe.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz